Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Դա­րա­վոր կռիվ՝ ցա­վա­լի հետևանք­նե­րով

Դա­րա­վոր կռիվ՝ ցա­վա­լի հետևանք­նե­րով
21.07.2020 | 16:01
Դիտվել է՝ 42645

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ